خدمات CNC گوشی

حذف قفل آی کلود iCloud گوشی آیفون و ۲ راه کار برای آن

حذف قفل آی کلود
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

حذف قفل آی کلود یکی از رایج‌ترین سوالاتی که مشتریان از ما می‌پرسند، سؤال دیگر این است که اگر گوشی را از شخص دیگری غیر از فروشنده مجاز اپل خریداری کرده‌اید یا رمز عبور  آی کلود iCloud ID خود را فراموش کرده‌اید، چگونه می‌توان یک iCloud را برای باز کردن قفل آیفون دریافت کرد؟

هدف از iCloud ID Lock چیست؟

آیفون دارای ویژگی رمز عبور امن است و استفاده از آیفون دزدیده شده یا گم شده بدون اطلاع از رمز عبور امکان‌پذیر نیست و با پین کد یکسان نیست. لازم به یادآوری است که اپل با افزودن قابلیت Find my iPhone با iOS 7 امنیت خود را بهبود بخشید. زیرا قبل از آن، گوشی دزدیده شده اپل به راحتی قابل استفاده بود.

Find my iPhone چیست؟

در ژوئن ۲۰۱۰، این ویژگی منتشر شد، زمانی که iOS4.2 در نوامبر ۲۰۱۴ راه‌اندازی شد، به طور کلی عرضه شد. سپس در سال ۲۰۱۳، زمانی که iOS7 راه‌اندازی شد، با آن بهبود بیشتری یافت. همانطور که می‌دانیم امنیت با iOS 7 افزایش یافته بود، بنابراین دیگر امکان تنظیم مجدد گوشی بدون رمز عبور وجود نداشت و بدون رمز عبور صحیح، تلفن قابل استفاده نیست.

اگر رمز عبور را فراموش کرده باشید، آیفون شما برای همیشه قفل می شود!

این تنها تلاش های محدودی را برای قرار دادن رمز عبور اجازه می دهد، و اگر سعی کنید رمز عبور اشتباه را بارها و بارها وارد کنید، گوشی شما می تواند برای همیشه قفل شود. اما هنگامی که جزئیات (اطلاعات شخصی) را اضافه کردید، شانس انتخاب رمز دیگری را خواهید داشت و قفل گوشی باز می شود.

چگونه قفل iCloud ID را حذف کنیم؟

همه ما می‌دانیم که اپل قفل iCloud Activation را برای کسی حذف نخواهد کرد. شرکتی که مورد استفاده قرار می گیرد باید دارای گواهینامه اپل باشد و بتواند مستقیماً با چنین مواردی برخورد کند. هیچ جای دیگری به جز RepairAdvise وجود ندارد که با حذف دائمی iCloud-ID Lock سازگار باشد. تنها چیزی که برای آیفون و مدل به یک شماره IMEI نیاز دارید. مهم نیست منطقه شما چیست، مشتریان ما از جاهای مختلفی هستند. کارشناسان ما سرویس حذف iCloud ID Lock Removal را برای شما انجام می دهند و این به شما امکان می دهد آیفون را ریست کنید.

چندین فروشگاه و شرکت در ایران وجود دارند که ادعا می کنند می توانند خدمات حذف iCloud ID را ارائه دهند. با این حال، آنها حتی از روش های دائمی استفاده نمی کنند که آیفون شما را دوباره قفل می کند. ما خدماتی مقرون به صرفه و قابل اعتماد به مشتریان خود ارائه می دهیم. خدمات ما سریع و بدون دردسر است، بنابراین با شماره ذکر شده با ما تماس بگیرید، یا می توانید به ما مراجعه کنید.

روش های حذف قفل آی کلود رایگان آیفون

زمانی که با پیغام قفل آیکلود آیفون مواجه می شوید، دو حالت وجود دارد. حالت اول این است که شما به صاحب گوشی آیفون دسترسی دارید و مشخصات Apple ID و رمز عبور آن را دارید و در حالت دوم بنا به هر دلیلی رمز و مشخصات اپل آیدی را ندارید و امکان استفاده از گوشی را نخواهید داشت. بنابر این در ادامه به روش های حذف آیکلود آیفون  و عبور از icloud Activation در هر دو حالت خواهیم پرداخت.

حالت اول: به اطلاعات اپل آیدی دسترسی دارید. (حذف آیکلود رایگان)

در این حالت وقتی که به صاحب قبلی گوشی و اطلاعات آن دسترسی دارید باید مراحل حذف ایکلود رایگان آیفون توسط او به شکل زیر طی شود.

  • قدم اول این است که به سایت icloud  (برای ورود به سایت روی کلمه آیکلود کلیک کنید) مراجعه کنید.
  • در صفحه اصلی سایت مشخصات Apple ID صاحب گوشی را که روی خود موبایل نیز فعال است را وارد کرده و Log in  کنید.
  • اکنون به بخش Find My iphone  بروید.
  • گزینه All Devices را انتخاب کنید. در این مرحله لیستی از گوشی های مرتبط با اپل آیدی وارد شده نمایش داده خواهد شد.
  • در این مرحله گوشی آیفون مدنظر را از لیست پیدا کرده و گزینه remove From Account  را کلیک کنید.

اکنون می توان گفت به راحتی گوشی آنلاک شده است و حذف ایکلود آیفون را انجام داده اید. البته این روش را در شرایطی می توان انجام داد که فروشنده آیفون اطلاعات خود را از روی گوشی یا آیپد مورد نظر پاک کرده ولی همچنان اپل آیدی وی روی دستگاه لینک می باشد.

حالت دوم : زمانی که به اطلاعات صاحب قبلی دسترسی ندارید

در این حالت اطلاعات صاحب قبلی گوشی در دسترس نیست و شما اطلاعات Apple ID قبلی را ندارید. در این حالت نیز راه هایی برای حذف ایکلود آیفون وجود دارد که به راحتی روش قبلی نیست و برای انجام آن بهتر است از یک متخصص تعمیرات موبایل بگیرید.

 

 

حسین

حسین

سلام من حسین هستم و سعی می‌کنم اطلاعات و تجربیات خودم و چالش‌هایی که با دیوایس‌های اپل دارید رو برای شما به قلم بیاورم و با شما به اشتراک بذارم.
به دنیای اپل و محصولاتش علاقه دارم و امیدوارم گوشه‌ای از این لذت و علاقه من موقع خواندن مطالبم، به شما هم منتقل بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =